Menneet tapahtumat vuonna 2024

su 14.1. Ukraina iltapäivä. Tilaisuus alkaa klo 14 rukouksella, klo 15.30 kahvit, ja klo 16.15 lähetystilaisuus. Vieraina Anatolijy Zaghliada Vinnytsjan kaupungista, Timo Suutari, Tatu Ryyti ja Heikon ihmisen lauluryhmä.

su 11.2. Laskiaismessu klo 13

su 18.2. Hengellisten laulujen ilta ja kirkkokahvit klo 16 - 18

la 16.3. Kirkkohiihto
Koko perheelle sopiva kirkkohiihtotapahtuma Vuokin kirkolla. Latu lähtee kirkon rannasta ja kulkee Vuokkijärven etelärantaa Apajaan, jossa se yhtyy Apaja-Sepänpalo-Matero -latuun. Edestakainen matka n. 20 km. Hiihdä sen verran kuin haluat, joko vapaalla- tai perinteisellä tyylillä. Hiihtopassin hinta 15 € sis. makkarat ja mehut kirkon pihalla. Alle 10 v. ilmaiseksi. Kirkon pihassa myös pulkkamäki.
Kirkossa palvelee koko tapahtuman ajan latukahvio, josta myös 50 henkilölle keittolounas 11 €. Myynnissä myös paljon paikallisia käsitöitä. Maksuvälineenä käy myös pankkikortti.
Tapahtuman mahdolliset tuotot käytetään Vuokin kirkon hyväksi.
Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin/tapahtuman perumiseen vaikeiden sääolosuhteiden varalta.

su 17.3. Vuokin Rajaseutukirkko ry vuosikokous klo 12 Vuokin kirkon seurakuntasalissa sekä teams-yhteydellä
Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:
1. Kokouksen avaus2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksiääntenlaskijaa3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muillevastuuvelvollisille7. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruudet8. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet9. Valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja10. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.
Kokouksen teamslinkki aukeaa klo 11.45. Tulethan paikanpäälle ajoissa testaamaan yhteydet, kiitos. Kokouksessa tarjotaan kokouskahvit.

su 17.3. Hengellisten laulujen ilta klo 16 - 18

30.3.2024 Pääsiäisyön messu klo 22 - 01
Kirkon ovet avoinna klo 18 alkaen, juhlan ja messun valmistelua, juhlapöydän kattamista ja yhdessäoloa sekä jutustelua. Pääsiäisyön messu klo 22 alkaen, liturgia ja saarna Helge Itkonen. Messun jälkeen pääsiäisateria.

su 21.4. Hengellisten laulujen ilta klo 16 - 18