TULEVAT TAPAHTUMAT 2024:

Vuokin kirkko täyttää 70-vuotta v. 2024! Juhlavuodelle on luvassa paljon erilaisia tapahtumia:

70 v valokuvanäyttely

Vuokin kirkon seurakuntasaliin on koottu pieni pysyväisvalokuvanäyttely mustavalkoisten valokuvien aikakaudelta. Näyttelyyn pääsee tutustumaan kirkon tapahtumien aikana.

17.6. - 4.8. Vuokin kirkko avoinna tiekirkkona. Tervetuloa vierailulle kirkkoon. Kyläläiset pitävät talkoovoimin ovet avoinna klo 10 - 16.

La 20.7.2024 Kirkkovenesoutu

Lions Club Suomussalmi lähtee Vuokin uimarannalta kirkkoveneellä klo 11.30 ja soutaa veisuun säestämänä kirkon/Järvelän rantaan. Mukaan saa mieluusti liittyä muitakin soutuvenekuntia.

Siirtyminen kirkkoon, jossa messu eli ehtoollisjumalanpalvelus alkaa klo 12 tai kun kaikki ovat venekunnat ovat saapuneet. Tilaisuudessa kerätään kolehti Vuokin kirkon ja sen toiminnan hyväksi sekä tarjotaan kahvit.

Pe 9.8.2024 Pomar-kvartetti esiintyy klo 18

Pomar-kvartetti:
Martti Niskanen ja Risto Rusanen laulu
Pekka Partanen piano ja laulu
Olli Pautola kontrabasso ja laulu
Tuomas Kettunen trumpetti

Kappaleet:

Elämäni on lauluni Jokainen ihminen on laulun arvoinen
Päivät kulkee kulkuansa
Oi, kiitos sa Luojani armollinen
Täällä Pohjantähden alla
Suojelusenkeli
Hiljaisuus
On hetki
Avaruus
Auringon lapset
Kaunis kotimaani
Enkö Herraa Jumalaani
Paljon sanomatta jää
Olen saanut elää
Rakastan elämää

Vapaa pääsy! Maksullinen kahvio, jonka mahdollinen tuotto Vuokin kirkon hyväksi.

Tilaisuudessa myynnissä kvartetin CD-levyä 20 € / kpl.

Su 11.8. Hengellisten laulujen ilta klo 16 - 18

Su 18.8.2024 Juhlavuoden pääjuhla klo 13
Piispa Jari Jolkkosen toimittama juhlamessu ja yhteinen ateria. Mukaan kutsutaan myös entisiä Vuokin pappeja.

Tervetuloa Vuokin rajaseutukirkkoon!

Tapahtumista mahdollisesti saadut tuotot käytetään Vuokin kirkkokiinteistön ja sen toiminnan tukemiseksi.