LIITY JÄSENEKSI VUOKIN RAJASEUTUKIRKKO RY:HYN

Tue Vuokin kirkkoa ja siellä järjestettävää toimintaa liittymällä jäseneksi Vuokin Rajaseutukirkko ry:hyn.

LIITY JÄSENEKSI

Voit liittyä yhdistyksen jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen oheisesta linkistä tai ottamalla yhteyttä jäsenasioiden yhteyshenkilöön. Liittyessäsi jäseneksi sinun täytyy toimittaa yhdistykselle nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja/tai sähköpostiosoitteesi.

Jäsenasioiden yhteyshenkilö:
Kirsti Pyhäluoto-Keränen, p. 040 772 1710

OLETKO JO JÄSEN? - MAKSA VARSINAINEN JÄSENMAKSU

Jäsenmaksut tulee maksaa kunkin vuoden helmikuun loppuun mennessä.

Vanhana jäsenenä voit maksaa jäsenmaksusi yhdistyksen tilille käyttämällä viitenumeroa 1070.

Yhdistyksen tilinumero on FI29 5442 0920 1378 95

JÄSENMAKSUN SUURUUS

Varsinainen jäsen 25 € (henkilöjäsen)
Yhteisöjäsen 200 € (esim. yhdistys tai yritys)
Kannattajajäsen minimi 20 € vuosi

Yhdistyksen varsinaisella jäsenellä on oikeus osallistua yhdistyksen toimintaan ja tilaisuuksiin, käyttää äänioikeuttaan ja tulla valituksi yhdistyksen toimielimiin.

Vuokin kirkkoa ja sen toimintaa voit kannattaa maksamalla kannattajajäsenmaksun Vuokin Rajaseutukirkko ry:n tilille FI29 5442 0920 1378 95. Kirjoita viestikenttään "kannatusjäsenmaksu". Kannatusjäsenmaksun minimi summa on 20 euroa.

JÄSENEDUT

Jäsenetuna saat seurakuntasalin vuokran edullisemmin kuin ei-jäsen. Lisäksi mahdollisesti alennuksia tapahtumien pääsymaksuista (näistä ilmoitetaan erikseen).

Jäsenkirje 1-2 kertaa vuodessa.

Jäsenetuja kehitetään toiminnan edetessä.

YHTEYSTIETOJEN MUUTOS

Vuokin Rajaseutukirkko ry:n jäsenenä päivität muuttuneet yhteystietosi kätevästi yhdistykseen alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä jäsenasioiden yhteyshenkilöön (yhteystiedot ylempänä).

Mikäli et ole saanut jäsenkirjeitämme, niin päivitäthän meille yhteystietosi oheisella yhteystietojen muutoslomakkeella tai ottamalla yhteyttä jäsenasioiden yhteyshenkilöön, kiitos.

TULE MUKAAN TOIMINTAAN!

Haluatko osallistua Vuokin kirkon tapahtumien järjestelyihin tms. Tule rohkeasti mukaan toimintaan, mukavaan joukkoon! Talkooväkeä tarvitaan tapahtumien järjestelyihin yms. Tiedustelut puheenjohtajalta tai sihteeriltä.

TIEDOTUS

Tiedotamme toiminnastamme paikallislehdessä, facebookissa sekä muutaman kerran vuodessa ilmestyvässä jäsenkirjeessä.

YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT

Yhdistykset säännöt tästä linkistä.