Diakonissan eli sisaren asunto

Vuokin kirkon yhteydessä on yksiö, jossa on keittiö- ja makuusyvennys, pieni oleskelutila 4-hengen ruokaryhmällä sekä kylpyhuone, jossa myös wc. Yksiö on entinen diakonissan eli sisaren asunto.

Sängyt kahdelle henkilölle ja lisävuodepaikat kahdelle patjoin.

Varustelu:

- sähkövalaistus ja -lämmitys
- sähköliesi ja -uuni
- mikro
- kahvin- ja vedenkeitin
- jääkaappi
- televisio
- petivaatteet (tyynyt, peitot)
- liinavaatteet (tyynyliinat, pussi- ja aluslakanat)
- soutuvene ja pelastusliivit

Hinta:

Diakonissan asuntoa vuokrataan yleishyödyllisten yhteisöjen jäsenille. Diakonissan asunnossa tulee majoittua kirkon henkeen sopivalla maltillisuudella. Majoittuessa täytyy huomioida myös mahdolliset tapahtumat kirkon tiloissa (etenkin perhetilaisuudet kuten muisto-, hää- ja kastetilaisuudet).

Hinta on 50 €/vrk.
Vuokrahinta sisältää kohtuulliset sähkön kulutuskustannukset, peti- ja liinavaatteet ja wc-paperit.

Diakonissan asunnon voit varata yhdistyksen sihteerin kautta. Sihteerin yhteystiedot tästä linkistä.

Varausehdot

Lue varausehdot tästä linkistä. Varaamalla ja maksamalla asunnon vuokran sitoudut näihin varausehtoihin.

Huom! Diakonissan asunto ei ole esteetön eikä sinne voi majoittua lemmikin kanssa.

Etäisyydet:

- kirkko 0 m
- järven rantaan n. 30 m
- naapurimökki n. 60 m
- kyläkauppa 2 km
- Vuokin metsähautausmaa n. 2 km
- Vuokin uimaranta 2,5 km
- Vienan reitti n. 12 km
- Raatteen portti n. 16 km
- Suomussalmen kuntakeskus, Ämmänsaari, n. 40 km

Diakonissan asunnon mahdolliset vuokratulot käytetään Vuokin kirkkokiinteistön ja Vuokin kirkon toiminnan hyväksi.